Thema in de Tent over Vincentius

dinsdag 25 juli, 2023
Locatie:Binnenplaats Voorhof
Tijd:10:30 - 12:00

Nico Kwantes komt vertellen over de Vincentius Vereniging Tilburg met de daarbij behorende de Diaconie en Charitas. De Vincentius Vereniging Tilburg zet zich in voor armoedebestrijding In Tilburg. Ze ondersteunt mensen die dat nodig hebben en die nergens anders terecht kunnen. Het motto van de vereniging is: ‘ieder mens telt’. Nico kan hier bevlogen over vertellen.

Er is koffie/thee en iets lekkers.

Kom je ook? Meld je dan even aan via omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts