Paasproject Kindernevendienst

donderdag 15 februari 2018

We gaan na de carnaval weer op weg naar Pasen en met de Kindernevendienst starten we daarom a.s. zondag met een doorlopend Paasproject!

Alle kinderen ontvangen deze week een persoonlijke uitnodiging én een poster met een bloem. In de Kerk hangt deze poster in het groot. Elke week gaat het verhaal een stukje verder en vullen we een bloemblad met een afbeelding. Tijdens de kindernevendienst krijgen de kinderen iedere week een kleine afbeelding mee naar huis om de poster thuis te vullen.

Wees welkom! Heb je nog geen eigen poster ontvangen? Geen probleem, dan krijg je er een bij de Kindernevendienst!

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag