Samen pannenkoeken eten

donderdag 10 oktober 2019

Voor het ZWO project in Moldavië, BETHANIA, dat wij met Hilvarenbeek en Oisterwijk op ons hebben genomen, willen wij u graag uitnodigen om op zaterdag 16 november met elkaar pannenkoeken te komen eten in de Opstandingskerk, tussen 12.00 – 15.00 uur.

Pannenkoeken eten, lekker en gezellig, maar wel met het doel om anderen een steuntje in de rug te geven. Wij willen een euro voor een pannenkoek vragen en het zijn, dat mag helder zijn, heel bijzondere pannenkoeken. En ook nog inclusief koffie, thee of limonade. Iedereen is welkom, alle grootouders met hun kleinkinderen, de buurvrouw en de buurman, breng ze maar eens mee! Een mooie gelegenheid om uit te dragen hoe wij kerk willen zijn, vooral een diaconale kerk, voor iedereen. Wij willen graag veel pannenkoeken bakken!!! U kunt zich aanmelden bij Marieke Traksel of via barttraksel@gmail.com.

Namens ZWO, Nikki Idema, Hans Bonis. Graag tot 16 november.

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma