Hulp bij het vieren van de online kerkdienst

vrijdag 29 mei 2020

Onze gemeente organiseert al een aantal weken online kerkdiensten en meditaties. Sommige gemeenteleden weten niet zo goed hoe ze deze vieringen kunnen bekijken. Daarom biedt de kerk u praktische hulp. Zeker met Pinksteren is het fijn om de online Pinksterviering mee te maken.

Daarom willen Bart en Ruben Traksel u graag helpen als u niet goed weet hoe u de diensten kunt bekijken en beluisteren. U kunt contact met ze opnemen door ze te bellen op 06 – 274 55 139. Vervolgens helpen zij u verder op weg!

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland