Aanmelden kerkdienst 27 september en 4 oktober

vrijdag 18 september 2020

*LET OP: TIJDELIJK ANDER AANMELDADRES*

Je kunt je vanaf nu aanmelden voor de kerkdienst van 27 september. Voorganger is ds. W. van de Wouw. Aanmelden kan door uiterlijk donderdagavond een mailtje te sturen naar info@familiebakkeren.nl.

Datzelfde geldt voor zondag 4 oktober. Voorganger is dan ds. Wil van Egmond. Daarvoor kun je je vanaf vrijdag 25 september aanmelden via info@familiebakkeren.nl.

Voor de dienst van zondag 11 oktober kan het aanmelden weer gewoon via scriba@pkn-oisterwijk.nl.

Zet in de mail:

• met hoeveel volwassenen je komt,
  • hoeveel kinderen je meeneemt en hoe oud ze zijn.

Als je al vrijwilliger in de kerkdienst bent, hoef je je niet aan te melden. Je eventuele partner moet dat wel doen!

Lukt mailen niet?

Als het mailen niet lukt, bel dan Jantsje Bakkeren op 06 – 22 85 63 58. Als er niet wordt opgenomen, spreek dan de voicemail in. Vertel dat je naar de kerk wil komen en met hoeveel mensen. Uiterlijk zaterdagochtend ontvang je via mail een bevestiging.

Online meevieren?

De link naar de kerkdienst en de liturgie vind je voortaan iedere zondag in de agenda op de website. Ga naar de betreffende zondag, en je vindt alles wat je nodig hebt om de viering mee te beleven. De kerkdienst is vanaf zondagmiddag ook de hele week op de startpagina van de website te zien.

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland