Online uitzenden van de kerkdienst

woensdag 30 september 2020

Afgelopen zondag hebben voor het eerst getest met het uitzenden van de dienst via kerkdienstgemist in plaats van via youtube. (De stream via YouTube gaf de laatste weken regelmatig problemen)

Eenvoudigere manier van online mee-vieren
Ga naar onze website https://www.pkn-oisterwijk.nl. Klik vervolgens de kerkdienst aan uit de agenda.

Op de pagina van de kerkdienst treft u informatie over de dienst en kunt u de liturgie downloaden. Daarna kunt u doorklikken naar de website van kerkdienstgemist. Achteraf terugkijken gaat via dezelfde link.

Het is ook mogelijk om de app van kerkdienstgemist te installeren op jouw tablet of telefoon. Deze app heeft bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om te chromecasten naar uw televisie.

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag