Te koop: 20 Kerststukjes voor het goede doel

donderdag 03 december 2020

Zoals je eerder hebt kunnen lezen willen wij als Oisterwijkse kerkelijke gemeente Moldavië/Homecare steunen. Er is grote behoefte aan medische hulpmiddelen. Homecare heeft aan Kerk in Actie aangegeven dat een bedrag van 20.000 euro nodig is om hun ouderen goed te kunnen verplegen.

We zijn om Homecare te steunen een Kerststukjesverkoop gestart. Er zijn diverse gemeenteleden die een of meer kerststukjes te koop aanbieden. In het weekend van 12/13 december en 19/20december start de verkoop.

Kerststukje kopen?
Wilt u een kerstukje kopen, of meer informatie hebben over deze actie stuur dan een berichtje naar Marieke Traksel via barttraksel@gmail.com of via 06-21656126. De verkoop van kerststukjes gebeurt op een afgesproken tijd en coronaproof. Marieke kan met u een afspraak maken.

Kerststukje al cadeautje
We hopen de kerststukjes voor ongeveer 10 à 15 euro per stuk te kunnen verkopen en zo een mooie opbrengst te halen. Betaling gebeurt natuurlijk digitaal. We zijn bereid om Kerststukjes bij je langs te brengen. Je kunt natuurlijk een kerststukje kopen en aan iemand anders cadeau doen. Dat is wel zo leuk!

Een gift mag ook
Wil je Homecare wel steunen, maar niet mee doen aan deze actie? Maak je gift dan over op  NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. Adventsactie Homecare Moldavië. Voor betaling van kerststukjes kun je dit rekeningnummer ook gebruiken.

Alvast  bedankt voor je deelname en steun aan deze actie. We hopen op een mooi resultaat!

Hans Zaaijer, Jantsje Bakkeren en Marieke Traksel

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren