Oproep: hoe kijk jij thuis de kerkdienst?

donderdag 04 maart 2021

Iedereen moet nu al heel lang thuis ‘kerken’ en de diensten online volgen. De redactie van Samen op Weg is benieuwd hoe dat eruit ziet.

Zit je aan de keukentafel te kijken met een lekker kopje koffie erbij? Steek je een kaarsje aan? Vier je mee in je favoriete luie stoel? Of moet je intussen ook de kinderen nog in de gaten houden? Kortom: hoe zit je erbij?

Oproep: stuur je foto in
Daarom de oproep: maak een foto van hoe jij de dienst thuis (of ergens anders) kijkt. Stuur je foto uiterlijk vrijdag 12 maart naar sow@pkn-oisterwijk.nl. De redactie maakt dan een mooie fotocollage in Samen op Weg. Een mooie manier om elkaar toch weer even te ‘zien’!

We kijken uit naar je bijdrage!

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz