Thema in de Tent gaat dóór

donderdag 24 juni 2021

Welkom in de binnentuin van de Voorhof! Vanwege de geslaagde bijeenkomsten in juni, gaan we door met de Thema in de Tent-bijeenkomsten. Een gezellig samenzijn, met aan het begin van de bijeenkomst een inleiding op een thema.

Je kunt je weer opgeven voor één (of meer) van de volgende bijeenkomsten:

• Vrijdagmiddag 2 juli 15.00 -16.30 uur mét thee/koffie met iets lekkers
    Thema: Wini Zaaijer vertelt over haar vrijwilligerswerk bij Tuinderij de Es in Haaren
  • Dinsdagochtend 6 juli van 10.30 -12.00 uur mét koffie/thee met iets lekkers
    Thema: Gerda van der Gaag vertelt over de tijd dat zij samen met Gert in Canada woonde
  • Maandagavond 12 juli 19.30 – 21.00 uur mét koffie/thee met iets lekkers
    Thema: Kees Welmers vertelt over Helga Deen
  • Donderdagavond 22 juli van 18.00-19.30 uur mét soep met een broodje
    Thema: Fred Hoogeland vertelt over zijn werkzaamheden bij defensie
  • Dinsdagochtend 17 augustus van 10.30 -12.00 uur mét thee/koffie met iets lekkers
    Thema: volgt nog
  • Donderdagmiddag 19 augustus van 15.00 -16.30 uur mét koffie/thee met iets lekkers
    Thema: volgt nog

Iedereen is welkom!
Geef je wel op van te voren via omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of telefonisch via Ivon Withaar, telefoon 013-2034725. Een vrijwillige bijdrage voor de onkosten is fijn. We hopen op gezellige ontmoetingen en inspirerende bijeenkomsten!

Winanda de Vroe, Ivon Withaar en Lianne van der Wel

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers