Fietstocht 31 oktober

woensdag 22 september 2021

Zondag 31 oktober organiseert ZWO/diaconie samen met de Protestantse gemeente in Vught een fietstocht. Doel is om geld in te zamelen voor ons Kerk in Actieproject in Moldavië.

De tocht gaat naar de Lambertuskerk in Vught, waar je deze kerk kan bezichtigen. Je wordt hier gastvrij ontvangen met een hapje en een drankje. Tegelijkertijd fietsen gemeenteleden uit Vught in tegengestelde richting naar onze kerk. Het doel is ook om elkaar onderweg te ontmoeten. Om herkenbaar te zijn, vragen we je een petje of hoedje op te zetten.

Wil je meefietsen?
Tussen 12.30 uur en 14.30 uur kun je starten vanaf de Voorhof op een afgesproken tijdsstip. Hans Zaaijer heeft een mooie route uitgezet die je meekrijgt.

Hoe doe je mee?
Stuur vóór 24 oktober een mailtje naar zwo-oisterwijk@hotmail.com of bel Marieke Traksel op 06 – 21656126.

Corona
Laat in verband met corona en de drukte weten op welk tijdstip je tussen 12.30 en 14.30 uur wilt starten. Wij  zorgen dan voor een goede spreiding van fietsers over de route. Vind je het leuk om met een ander gemeentelid te fietsen, dan zorgen wij voor een fietsmaatje.

Kosten
Voor 5 euro (meer mag ook) krijg je de routebeschrijving per e-mail toegestuurd. Maak je bijdrage over op NL02RABO 0373 7362 66 t.n.v. Diaconie Protestante kerk o.v.v. fietstocht op 31 oktober 2021.

Kerkbezoek Vught
Kun je op 31 oktober niet mee fietsen, maar wil je toch graag de kerk in Vught bezoeken? Ook dan ben je harte uitgenodigd om die middag de kerk in Vught te bezichtigen. Een kleine bijdrage wordt dan ook zeer gewaardeerd (zie bovenstaand rekeningnummer). Let op: de kerk in Vught gaat om 17 uur dicht.

Bakkers gezocht
Het zou heel leuk zijn als er mensen zijn die wat willen bakken om alle fietsers en bezoekers uit Vught aan onze kerk hartelijk te ontvangen. Wil je wat bakken, dan horen we dat graag!

Bij slecht weer stellen we de fietstocht en de bezichtiging van beide kerken uit.

Hans Zaaijer, Jantsje Bakkeren, Henriëtte Rosema- van de Laak (diaken Vught) en Marieke Traksel

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer