Nieuwe gastpredikant op 4 december

woensdag 30 november 2022

Op 4 december gaat in een dienst een gastpredikant voor die nog niet eerder bij ons te gast was: ds. Eleonora Hof. Hoewel ze Nederlandse is, woont en werkt ze in België. Daar is ze als predikant verbonden aan de Verenigde Protestantse Kerk. Ze studeerde theologie in Leuven en promoveerde in 2016 aan de Protestantse Theologische Universiteit in Amsterdam.

Fijn dat zij deze tweede advent bij ons voorgaat!

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland