Leerhuis Exodus verplaatst

vrijdag 15 maart 2024

Het leerhuis Exodus dat op 14 en 21 maart zou plaatsvinden is uitgesteld omdat er nog maar twee deelnemers waren. De avonden waren ook wel heel kort van te voren aangekondigd. Daarom verplaatsen we het leerhuis naar volgende maand.

De nieuwe data zijn:

• Donderdag 18 april, 20 – 21.30 uur
  • Donderdag 2 mei, 20 – 21.30 uur

Het Bijbelboek Exodus is een boek over hoop. Het vertelt het verhaal van een groep slaven die wordt bevrijd uit het machtigste rijk van de oude wereld, Egypte. Theologisch gezien is het revolutionaire karakter van het boek nog groter: de allerhoogste macht mengt zich in de geschiedenis om het op te nemen voor de machtelozen.

Lees de uitgebreide informatie over de avonden en geef je snel op bij ds. Winanda de Vroe via wdevroe@pkn-oisterwijk.nl.

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma