Familieviering: Ga mee!

donderdag 04 april 2024

Ga mee! Het zijn twee kleine woorden als uitnodiging om mee te gaan. Mee te gaan naar het onbekende. Alles achterlaten om in een onbekende toekomst te stappen. Ook jij wordt door Jezus bij jouw naam geroepen om met Hem mee te gaan. Dus kom en ga mee op ontdekkingstocht in de familieviering van 14 april.

Een familieviering is een viering waarbij er diverse activiteiten zijn voor jong en oud. Denk bijvoorbeeld aan een gespreksgroep, creatief, dans, puzzelen of bijvoorbeeld koekjes bakken. Door te ‘doen’ gaan we aan de slag met een Bijbels thema en ontdekken we wat het voor ons leven kan betekenen. Ga jij mee met ons op ontdekkingstocht?

We sluiten deze feestelijke viering af met een zelf meegebracht lunchbuffet.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer