Actie schoenendoos

woensdag 11 december 2019

Actie4Kids organiseert dit jaar voor de 25e keer de Actie Schoenendoos. Ook onze kerk doet mee aan deze actie.

Hoe mooi is het om onze kinderen en kleinkinderen te leren delen. En om kinderen uit andere landen die in moeilijke omstandigheden leven blij te maken met een goed gevulde schoenendoos. In landen waar dat is toegestaan, wordt naast de schoenendoos ook een boekje met Bijbelverhalen uitgedeeld.

Wat gaat er in de schoenendoos?

Schriften, pennen, gum, puntenslijper, potloden, kleurpotloden, knuffel, zeep, tandenborstel en tandpasta. Daarnaast kan de doos gevuld worden met speelgoed of schoolspulletjes.

Inleveren en kosten

U kunt de gevulde schoenendoos afgeven in de kindernevendienstruimte tot uiterlijk zondag 29 december. Voor de organisatie en de transportkosten wordt 5 euro gevraagd. Doe dat bedrag in een losse envelop bij de doos, of geef het bedrag aan de kindernevendienstleiding.

Meer informatie: Actie4Kids

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag