Kleur de mandala van Geloof, hoop en liefde

woensdag 17 juni 2020

Op zondag 21 juni is om 09.30 uur de derde live carrouseldienst vanuit de Opstandingskerk in Tilburg. Voorganger is ds. Annemarie Hagoort, en het thema is geloof, hoop en liefde.

Voor de kinderen is er een mandala over Geloof, Hoop en Liefde beschikbaar. Zij mogen ‘m kleuren, er een foto van maken, en vervolgens appen naar ds. Annemarie via 06-400 45 148. Doe dat uiterlijk dinsdag 23 juni. Dan kan de foto mee in het gezamenlijke kerkblad (zomernummer) van Hilvarenbeek, Oisterwijk en Tilburg.

Vaderdag

Tip: kinderen kunnen de mandala nadat ze er een foto van hebben gemaakt ook aan hun vader geven voor Vaderdag. Of aan iemand anders!

Geen kind meer?

Ook voor volwassenen is het leuk en rustgevend om een mandala te kleuren. Kleur dus gerust mee!

Download hier de mandala-kleurplaat

Als Diaken heb je een belangrijke rol binnen de gemeente. Zeker in een tijd waarin onrecht, geweld en armoede hoogtij vieren. Zelf ben ik als Diaken meer een doener en vind het fijn als ik daadwerkelijk iets kan betekenen voor iemand die het nodig heeft. Omzien naar elkaar is daarbij een basisvoorwaarde. Niet alleen binnen onze eigen gemeente maar ook daarbuiten, landelijk én wereldwijd.

Jantsje Bakkeren