Collecte voor de vluchtelingenkinderen in Griekenland

woensdag 23 december 2020

Met kerst collecteren we voor de kinderen in de vluchtelingenkampen in Griekenland. Zij hebben onze hulp hard nodig.

Natte tenten, onvoldoende sanitair en te weinig eten. Zo wachten duizenden bange kinderen in Griekse vluchtelingenkampen op de winter die komt. Ze zijn hier, soms helemaal alleen, aangekomen vanuit het Midden-Oosten, Azië en Afrika, op zoek naar warmte en veiligheid. Is dit de plek waar ze eindigen? Met Kerst komen we voor hen in actie. Geef licht aan vluchtelingenkinderen in Griekenland!

Bekijk de video en maak je gift over op NL02 RABO 0373 7362 66 van de Diaconie Protestantse Kerk Oisterwijk. Zet in de omschrijving: ‘Griekenland’. Dank je wel!

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland