Een mooie opbrengst voor Bethania

donderdag 01 april 2021

De wijn- en honingverkoop is achter de rug. Op 26 maart bracht de eigenaar van Promoldavië een groot aantal dozen langs bij Jantsje Bakkeren. We hebben maar liefst 239 flessen wijn en 33 potten honing bij hem besteld. ’s Middags kwamen de gemeenteleden hun bestelling ophalen.

Onze verkoop levert een gezamenlijk bedrag van 707,93 euro voor Bethania op. Dit is een mooi resultaat. Allen hartelijk dank voor uw steun! Wij hebben veel plezier gehad in het samen organiseren van deze verkoop.

Namens het ZWO en de diaconie,

Hans Bonis, Nikki Idema (Tilburg), Digna Cusell (Hilvarenbeek) Jantsje Bakkeren, Hans Zaaijer en Marieke Traksel (Oisterwijk)

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts