Kranslegging 4 mei

woensdag 05 mei 2021

Op 4 mei hebben Jan Marcelis, voorzitter van de kerkenraad, en pastoor Francis de Meyer van de Sint Jozefparochie namens de gezamenlijke kerken een krans gelegd bij het monument op de Gemullehoekenweg in Oisterwijk.

Vanwege de coronamaatregelen kon de traditionele herdenking voor de tweede keer op rij niet doorgaan. Daarom werd de plechtigheid ’s morgens met slechts enkele mensen opgenomen en ’s avonds via LOVO uitgezonden.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer