Taizéviering

zaterdag 09 juli, 2022
Locatie:Oude St. Nikolaaskerk Helvoirt
Tijd:19:00

Deze oecumenische Taizéviering staat in het teken van ‘rechtvaardigheid’.

Het Taizékoor ‘Lumen Cordium’ uit Helvoirt neemt je mee in het zingen van de prachtige vierstemmige oecumenische gezangen. Het koor wordt ondersteund door diverse instrumentalisten.

De kerk is open vanaf 18.30 uur. Je vindt de Oude St. Nikolaaskerk aan de Van Grevenbroeckstraat/Torenstraat in Helvoirt. Er wordt om 18.45 met aanwezigen en koor ingezongen en om 19.00 uur begint de viering.

Aan het eind van de viering wordt een vrijwillige gift gevraagd. Na afloop is iedereen achter in de kerk weer welkom om na te praten en elkaar te ontmoeten bij koffie of thee, en voor de kinderen is er limonade.

Meer informatie: www.taizehelvoirt.nl

« Agendaoverzicht

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer