Thema in de Tent over Adoptie

vrijdag 15 juli, 2022
Locatie:Binnenplaats Voorhof
Tijd:10:30 - 12:00

Je bent van harte welkom in de binnentuin van de Voorhof om elkaar te ontmoeten en te praten over een thema.

Het thema van deze ochtend is ‘Adoptie’. Na de koffie of thee met iets lekkers vertelt Agien Roeloffs over ervaringen van adoptieouders. Kom je ook? Meld je dan aan via omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl of telefonisch via Ivon.

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz