Wie gaat er mee op retraite naar Egmond?

woensdag 21 september 2022

In mei van dit jaar is een groep gemeenteleden op retraite geweest in het Liobaklooster in Egmond. Omdat we daar zulke fijne dagen hebben gehad, gaan we van vrijdag 8 september t/m  zondag 10 september 2023 weer. Wie gaat er mee?

We willen volgend jaar het Liobaklooster opnieuw bezoeken. Dit is ons heel goed bevallen, mede door de gastvrijheid van de kloosterlingen en ons samenzijn als groep. Er zijn nog enkele plaatsen vrij.

Activiteiten

Naast het bijwonen van de diverse diensten is er ook tijd om samen te praten en/of te wandelen. Onder leiding van ds. Winanda de Vroe en Cissy Mohr komen we tot mooie verdiepende gesprekken.

Aanmelden of info?

Wil je met ons mee? Of wil je eerst meer informatie? Neem dan vóór 1 oktober contact op met Marieke Traksel via barttraksel@gmail.com. September 2023 klinkt nog ver weg, maar we moeten nu vast boeken anders is het klooster al vol.

> Lees het verslag van het bezoek in mei

> Bekijk de foto’s

> Meer over het Liobaklooster

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma