Adventsmiddag voor 70+ ook online!

donderdag 15 december 2022

Op dinsdag 20 december vindt de Adventsmiddag voor senioren plaats. Een deel van de middag bestaat uit een adventsviering. Die viering is ook online te volgen via kerkdienst gemist.

Dus kun je niet komen, of ben je 70-minner, vier dan met ons mee. De viering begint om 14.30 uur. Voorgangers zijn ds. Winanda de Vroe en pastor Lianne van der Wel. Muzikale medewerking wordt verzorgd door de Liederenkring uit Udenhout onder leiding van Jan Terpstra. Organist is Agien de Rooij- Roeloffs.

> Ga naar kerkdienst gemist

> Open de liturgie van de viering

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland