Actie Schoenendoos

vrijdag 23 december 2022

Heb jij al een schoenendoos gevuld? In november hebben we hiervoor een oproep gedaan, maar we kunnen altijd meer kinderen in armoede ondersteunen. Doe daarom nog mee met de schoenendoosactie en tover een simpele schoenendoos om tot een kostbaar geschenk.

Dat rode autootje, een setje kleurpotloden of mooie schriften … ze betekenen zóveel voor een kind in armoede. Zomaar speelgoed krijgen of nieuwe tandpasta is er anders echt niet bij. Misschien is jouw schoenendoos wel het eerste cadeau dat dit kind ontvangt. Jij geeft echt een schat! En in de landen waar het mag, delen worden ook boekjes met Bijbelverhalen uitgedeeld.

Zo werkt de schoenendoosactie

Je kunt je gevulde schoenendoos tot 1 januari afgeven in de Rotonde. Meer informatie is te verkrijgen bij Floortje Weug-Verhoek.

Super bedankt voor het vullen van een schoenendoos!

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts