Zomerbarbecue in Hilvarenbeek

maandag 06 augustus 2018

Net voor de startzondag, aan het eind van de vakantie, organiseren de gemeentes Hilvarenbeek, Oisterwijk en Tilburg een gezamenlijke barbecue. Lekker en leuk om elkaar na de vakantie weer te ontmoeten en bij te praten. Door uw deelname ondersteunt u bovendien het gezamenlijke Kerk In Actie-project ‘Onderwijs voor Dalit-kinderen‘.

Wanneer: zaterdag 1 september van 17.30 tot 20.00 uur

Waar: in de tuin van de Andreaskerk, Vrijthof 22, Hilvarenbeek

Kosten: 10 euro per persoon. Wijn kost 1 euro, en frisdrank 50 cent.

Inschrijven: op de intekenlijst in de hal van onze kerk. U kunt zich ook opgeven bij de diaconie.

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer