Documentaire: Het einde van bezit

vrijdag 24 juni, 2022
Locatie:De Voorhof
Tijd:20:00

De Tegenlicht-documentaire uit 2015 ‘Het einde van het bezit’ is gemaakt door Thomas Rau. Hij presenteert ons zijn visie op een nieuwe (groene) manier van omgaan en produceren van producten. De documentaire duurt 55 minuten.

Deelname is gratis en introducees zijn ook van harte welkom! Geef je op bij Jantsje Bakkeren, telefoon 06-22856358 of via info@familiebakkeren.nl. Je kunt ook intekenen op de lijst die in de hal van de kerk ligt. Maar je mag natuurlijk ook altijd komen zonder opgeven.

Lees hier meer over de documentaire

« Agendaoverzicht

Dankbaar ben ik onze predikant en vooral de kerkelijk werker voor de manier waarop zij mijn overleden vrouw tijdens haar ziek zijn geestelijke steun hebben verleend. Enkele uren voor haar overlijden heb ik een gedicht (gebed) aan haar voorgelezen over de zorgzame en liefhebbende handen die God worden overgenomen. Dit gedicht heeft de kerkelijk werker een dag eerder ook aan haar voorgelezen.

Harm Detz