Online viering: Palmpasen

zondag 05 april, 2020
Locatie:Website
Tijd:10:15

In deze moeilijke tijd kunnen we niet naar de kerk. Toch vieren we vandaag samen Palmpasen. Dat doen we met een online viering, die is voorbereid door ds. Winanda de Vroe en pastor Lianne van der Wel.

Helaas kunnen we de kinderen met hun Palmpasenstokken niet in de kerk verwelkomen, maar zij gaan wel thuis aan de slag met het Palmpasenverhaal. Ook hebben we ervoor gezorgd dat zij thuis een Palmpasenstok kunnen maken.

Als u vandaag iets aan de collecte wil geven: de eerste collecte is voor de Voedselbank in Tilburg. De voedselbanken in Tilburg hebben het momenteel erg moeilijk. Uk unt uw gift overmaken op NL02RABO 0373736266 t.n.v. Diaconie Protestantse Gemeente Oisterwijk o.v.v. Voedselbank.

De tweede collecte is voor het werk van onze kerk: het jeugdwerk. Maak uw gift over op NL10RABO0373711581 t.n.v. CvK Protetantse Gemeente Oisterwijk, o.v.v. Jeugdwerk.

« Agendaoverzicht

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland