Kerstconcert Pioniersplek Vita Tilburg

vrijdag 09 december, 2022
Locatie:Kapucijnenklooster Tilburg
Tijd:20:00

Kerst komt eraan! En dat viert pioniersplek Vita Tilburg met een kerstconcert in de sfeervolle kerk van het Kapucijnenklooster, Korvelseweg 165, 5025 JD Tilburg. Studentenorkest Fortissimo neemt je mee op een muzikale reis van verlangen, vrede en licht. Iedereen is uitgenodigd! Kom je ook?

Kaartjes zijn te koop voor 10 euro via vitatilburg.nl/insta. Met de opbrengst van dit concert steunen we toekomstige activiteiten van Fortissimo en Vita om het welzijn van studenten en young professionals in Tilburg te bevorderen.

« Agendaoverzicht

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers