Kerstmusical ‘Luchtpost, brieven van boven’

zaterdag 15 december, 2018
Locatie:Kerk
Tijd:20:00, inloop 19:30

Musicalgroep Besoyen komt naar onze kerk met een musical over de familie De Vries en hun zoektocht naar de boodschap van kerst. Door allerlei onbekende en bekende brieven worden zij niet alleen meegevoerd naar de tijd van Jozef en Maria, maar ook naar het fond tijdens de Eerste Wereldoorlog. De musical vertelt en zingt liederen verpakt in een verrassend muzikaal jasje met teksten die zijn geschreven door Reinaard Maas en Niek Dekker.

De boodschap van kerst wordt gebracht op een eigentijdse, bijbelgetrouwe en toch laagdrempelige manier. Met scenes die elkaar in hoog tempo opvolgen, zal er in de 75 minuten durende musical dan ook geen pauze zijn. De musical is geschikt voor alle leeftijden en daarom een perfect uitje voor het hele gezin. Kortom: deze musical moet je gezien hebben!

De toegang is gratis.

Musicalgroep Besoyen

Met al meer dan 100 optredens, een cast van 50 mensen en een groot techniek-, decor- en coupeuseteam, is Musicalgroep Besoyen vanaf 2002 uitgegroeid tot een amateurgezelschap met heuse professionele ondersteuning. Liefdevolle boodschappen worden overgebracht door het gebruikt van toegankelijke en hedendaagse musicals die alle leeftijden aanspreken en zijn geïnspireerd door verhalen uit de Bijbel. Musicalgroep Besoyen brengt musicals met een boodschap.

Meer weten?

Kijk op de website of Facebookpagina van Musicalgroep Besoyen

« Agendaoverzicht

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland