Lezing Jan Baan over Brabants bodem

donderdag 07 november, 2019
Locatie:Voorhof
Tijd:20:00

Wereldwijd vindt er een verarming van de bodem plaats met alle gevolgen van dien. Er is een rechtstreeks verband met de klimaatcrisis waarin we dreigen terecht te komen.

In Noord Brabant is er een initiatief onder de naam ‘Brabants bodem’ dat zich richt op een nieuw perspectief voor het grondgebonden agrarisch midden- en kleinbedrijf.

Jan Baan, directeur van Brabants Landschap en initiatiefnemer van dit project, houdt de lezing.

« Agendaoverzicht

Het contact met kerkelijke gemeente biedt me structuur en handvatten om mijn geloof levend te houden en door me actief in te zetten kan ik ook wat van dit geloof laten zien. Daarom bezoek ik de kerkdiensten en hou ik me graag bezig met allerlei organisatorische zaken binnen de kerk. Mijn man en ik hebben een paar jaar in Canada gewoond. Maar ook vanuit daar voelde ik me betrokken bij ons gemeente en bleef ik de kerk volgen.

Gerda van der Gaag