Stem op Arab Educational Institute

maandag 28 september 2020

Van 2009 tot 2014 was het Arab Educational Institute ons Kerk in Actie project. Sindsdien ben ik door gegaan het AEI te steunen als bestuurslid van Friends of Young Bethlehem. Hopelijk wilt u ons doel bij de “actie Warm Hart” uw stem geven! Alvast dank.

Wini Zaaijer

============
Zoals jullie weten, klopt ons hart warm voor het Arab Educational Institute (AEI) in Bethlehem! In het bijzonder denken we aan hun Zomerprogramma voor de jeugd in 2021. Wij willen hiervoor zoveel mogelijk stemmen verzamelen!

Iedereen vanaf 16 jaar – woonachtig in Nederland – kan stemmen via deze link, onze Actiepagina:

============

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts