De informatiegids 2021-2022 is klaar

donderdag 18 maart 2021

De informatiegids waar alle gegevens van onze kerk in staan, is op een haar na klaar. We geven deze gids niet meer uit op papier, maar alleen digitaal.

Alle vrijwilligers van de gemeente die in de informatiegids staan, ontvangen de gids binnenkort per mail. Ben je geen vrijwilliger maar wel lid van onze gemeente? Dan kun je de digitale gids uiteraard ook ontvangen door een mail te sturen naar scriba@pkn-oisterwijk.nl. Omdat de gids persoonlijke gegevens bevat, plaatsen we hem niet op de website.

Geen computer?
Voor gemeenteleden die geen computer hebben, drukken we een aantal exemplaren van de informatiegids af. Ken je iemand die geen computer heeft en die de gids graag wil hebben? Geef dat dan ook door aan de scriba. Doe dat uiterlijk 9 april, zodat we weten hoeveel gidsen we moeten afdrukken.

‘De kerk, een plek waar hemel en aarde elkaar raken…’ wordt er aan het begin van de dienst gezegd. Het gebeurt vaak dat in de dienst onder woorden gebracht wordt wat je voelt, en zelf niet zeggen kan. God’s woord is krachtig en het overkomt me vaak dat ik ineens aangesproken word door wat er gezegd wordt, zonder dat ik er echt naar op zoek ben.

Amy Hoogeland