Fiets mee voor Moldavië op 6 juni

woensdag 01 juni 2022

Op 6 juni, Tweede Pinksterdag, organiseren de Lambertuskerk in Vught en onze gemeente samen een fietstocht ten bate van Bethania in Moldavië, ons gezamenlijk KIA-project. Je kunt vanaf ons kerkje starten rond 13.30 uur. Je krijgt hier van ons een route op papier.

Onderweg kom je gemeenteleden van de Lambertuskerk tegen die in tegenovergestelde richting naar Oisterwijk fietsen. Je herkent hen aan de rode linten aan hun fiets.

Ook wie niet kan of wil fietsen, is van harte uitgenodigd om de Lambertuskerk te bezoeken. In de Lambertuskerk word je gastvrij ontvangen met koffie en thee en een plakje zelfgebakken cake. Er zijn ook rondleidingen. Peter Bremer bespeelt het carillon van 15.00 uur tot 15.30 uur. Om 17.00 uur sluiten beide kerken.

Meer weten?

Voor minimaal 5 euro kun je deelnemen. Informatie of opgeven kan via zwo-oisterwijk@hotmail.com of bij een van ons. Dit kan ook nog bij het startpunt, als je maandag toch besluit te gaan fietsen.

Hans, Zaaijer, Jantsje Bakkeren en Marieke Traksel (06-21656126)

Vanaf september 1973 wonen wij in Loon op Zand, dat kerkelijk bij Tilburg hoort, maar ik vind het fijn in onze kerk en blijf hier komen. Sinds 1992  bezoeken  vluchtelingen uit het AZC  onze kerk. Sommigen zijn bij ons gedoopt of hebben belijdenis gedaan en zijn intussen lid van onze gemeente. Samen iets drinken na de viering in de kerk vind ik fijn. Even bijpraten en er voor elkaar zijn !

Sjouk Boekhoud – Bijlsma