Het Sociaal Huis Oisterwijk in ‘Thema in de Tent’

woensdag 17 augustus 2022

In de Pinksterviering in het Natuurtheater collecteerden we dit jaar voor het Sociaal Huis in Oisterwijk. Op dinsdag 23 augustus vertellen Karin en Eric Rentmeester over de activiteiten van het Sociaal Huis. Dat doen ze tijdens de laatste Thema in de Tent-bijeenkomst van dit jaar.

Zo komen we meer te weten over wat er in het Sociaal huis georganiseerd wordt. De bijeenkomst is van 14.30-16 uur op de binnenplaats van De Voorhof.

Kom je ook?

Voor de organisatie is het prettig om ongeveer te weten hoeveel mensen er aanwezig zijn. Meld je aan door een mail te sturen naar omziennaarelkaar@pkn-oisterwijk.nl. Van harte welkom!

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers