zondag 05 januari, 2020
Locatie:Kerk
Tijd:10:15

Voorganger is ds. Wil van Egmond.

Op het leesrooster staat Matteüs 2:1-12. We horen dat wijzen uit het oosten het licht zien. Ze zien een ster opgaan en ze weten: er is een bijzonder mens geboren. Iemand die het waard is dat wij hem eer bewijzen. Koning Herodes wil er alles van weten. Hij kan alleen maar denken aan wat hem bedreigt.

De collectes zijn voor de diaconie en voor het werk van onze kerk: het ouderenpastoraat.

Er is kindernevendienst en crèche. Voor kinderen van groep 7 en 8 van de basisschool, en klas 1 en 2 van de middelbare school is er Basiscatechese. Deze catechese wordt gegeven door ds. Winanda de Vroe. Lees er hier meer over.

« Agendaoverzicht

Een van de belangrijkste dagen uit je leven, naast dat je voor de wet natuurlijk in het gemeentehuis trouwt, de huwelijksinzegening in de kerk. Ik ben opgevoed in een hervormd gezin en ben grootgebracht met het geloof. Onze kinderen zijn beide in deze kerk gedoopt. Een hele fijne dienst die van het begin tot het eind door iedereen goed ontvangen is. Heel begrijpend en passend bij ons gezin en onze geloofssituatie.

Marit Mannaerts