Wie gaat er mee op retraite naar Egmond?

woensdag 21 september 2022

In mei van dit jaar is een groep gemeenteleden op retraite geweest in het Liobaklooster in Egmond. Omdat we daar zulke fijne dagen hebben gehad, gaan we van vrijdag 8 september t/m  zondag 10 september 2023 weer. Wie gaat er mee?

We willen volgend jaar het Liobaklooster opnieuw bezoeken. Dit is ons heel goed bevallen, mede door de gastvrijheid van de kloosterlingen en ons samenzijn als groep. Er zijn nog enkele plaatsen vrij.

Activiteiten

Naast het bijwonen van de diverse diensten is er ook tijd om samen te praten en/of te wandelen. Onder leiding van ds. Winanda de Vroe en Cissy Mohr komen we tot mooie verdiepende gesprekken.

Aanmelden of info?

Wil je met ons mee? Of wil je eerst meer informatie? Neem dan vóór 1 oktober contact op met Marieke Traksel via barttraksel@gmail.com. September 2023 klinkt nog ver weg, maar we moeten nu vast boeken anders is het klooster al vol.

> Lees het verslag van het bezoek in mei

> Bekijk de foto’s

> Meer over het Liobaklooster

In de kerk vind ik inspiratie om over essentiële zaken in het leven na te denken, zoals door welke waarden wij mensen aangestuurd worden in ons gedrag. Ik stel het op prijs om fijne mensen te ontmoeten in de kerk. In andere organisaties, zoals bedrijven, is dat wel eens heel anders. Ik zou het leuk vinden om eens te analyseren hoe we als kerk nog meer jonge mensen kunnen bereiken, bijvoorbeeld via andere manieren van communicatie.

Rienk Lammers