Adventsmiddag voor 70+ ook online!

donderdag 15 december 2022

Op dinsdag 20 december vindt de Adventsmiddag voor senioren plaats. Een deel van de middag bestaat uit een adventsviering. Die viering is ook online te volgen via kerkdienst gemist.

Dus kun je niet komen, of ben je 70-minner, vier dan met ons mee. De viering begint om 14.30 uur. Voorgangers zijn ds. Winanda de Vroe en pastor Lianne van der Wel. Muzikale medewerking wordt verzorgd door de Liederenkring uit Udenhout onder leiding van Jan Terpstra. Organist is Agien de Rooij- Roeloffs.

> Ga naar kerkdienst gemist

> Open de liturgie van de viering

Sinds wij in Berkel-Enschot wonen, voelen wij ons als gezin thuis in het kleine Protestantse kerkje aan de Kerkstraat in Oisterwijk. Van huis uit zijn wij ‘meelevend’ zoals dat heet. Daardoor draaiden we ook sneller dan verwacht mee in de vele activiteiten en werkzaamheden van de kerk.

Evert Niemeijer